woensdag 27 maart 2013

Kraambezoek taart en cupcakes

Als cadeautje voor een kraambezoek bij de beste vriendin van mijn zus heb ik een taart en bijpassende cupcakes gemaakt. Beide geïnspireerd op het super leuke en originele geboortekaartje! De taart is een biscuit gevuld met een hele luchtige roomkaas met banaan vulling en ik heb voor het eerst het schilderen met voedingskleurstof uitgeprobeerd, heel erg leuk om te doen :).  Ook de cupcakes zijn gevuld met het luchtige roomkaas mengsel. De cupcakes heb ik ingevroren meegenomen zodat ze die aan ander kraambezoek kon trakteren ;).







 En de cupcakes:





1 opmerking:

  1. Als een gepensioneerde chef, weet ik hoeveel werk hier in zit, wow ongelooflijk mooi. Ik heb een paar dagen terug een copie van de geboorte notice gekregen met zoveel detail, die jij zo moor vertaald heb op je cake en cupcakes, wel een grote prestatie, en het zal heus wel gewaardeerd zijn.
    Ashlee's Vader is een neef van mij.
    Hoop je eventueel in je prakteik psychologie te gaan, of maak je liever taarten enz.
    Hartelijke Groetjes!
    Neil Mudde (Toronto)

    BeantwoordenVerwijderen